A marketing és a turpisság nem ismer határokat. Legyen 2 honlap, egyiket nevezzük A-nak, a másikat B-nek. A piacon kiéleződött verseny miatt kénytelenek egymásra lövöldözni. Ez nem is lenne baj, ha menet közben nem csapnának be embereket. Következő a sztori, aminek nem érdemes bedőlni: közösségi portálokon, megosztásokban sokszor találkozunk ilyen-olyan sérült, menhelyes állatkákkal. Ám legyen…tényleg elképesztő állatsorsok vannak és lehet, hogy találnak egy szerető gazdit. Ezt kihasználva a hirdetési weboldal, legyen A honlap hirdetése, ami sokszoros megosztásra kerül, ebből adódóan meg is nézik, vagyis rá is kattintanak. Hirdetési szövegben INGYENESEN elvihető fajtatiszta kisállat. Így karácsony előtt ez egy igen gáláns ajánlat. No most az ember rákattint a hirdetésre, hívja is nagy örömmel. Kiderül nincs ingyen, hanem több tízezer forintért meg lehet vásárolni. Minden tulajdonos arra vágyik, hogy a weboldala minél látogatottabb legyen. Ez növeli a statisztikáját, ugyanis a látogatók hiánya eredményezheti, hogy elmarad az optimális forgalom. Ezt követően pedig elsöpri a konkurencia. A másik gyomormozgató dolog, ingyen kínálni valamit. A fajtiszta kiskutyákat X hetes korukig lehet jó pénzért eladni, utána kész ráfizetés a dolog. Az INGYEN lenne a csali…ha már úgyis megemelte e telefont, akkor majd jön a fekete leves. Aztán vagy bejön, vagy nem. Így van ez manapság, de ártatlan embereket ültetnek fel a hintára, akik becsapva érzik maguk, miközben ők megtömik a zsebüket. A mai világban nehéz életben maradni, de embernek maradni még nehezebb…
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: